Mobilanyheters forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Gå ner
avatar
Hermelinen
Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 17-04-23

Färgval Samsung S8?  Empty Färgval Samsung S8?

sön 23 apr - 18:31
Hej!

Går i tankarna om att slå till på Samsungs senaste Galaxy S8 och undrar vilken färg man ska välja? Lutar just nu åt den gråa men tänke höra med er medlemmar då en och annan säkerligen hunnit införskaffa en S8 Smile
Mobilnörden2000
Mobilnörden2000
Admin
Antal inlägg : 59
Registreringsdatum : 17-01-13
http://www.mobilanyheter.net

Färgval Samsung S8?  Empty Sv: Färgval Samsung S8?

sön 23 apr - 18:40
Hermelinen skrev:Hej!

Går i tankarna om att slå till på Samsungs senaste Galaxy S8 och undrar vilken färg man ska välja? Lutar just nu åt den gråa men tänke höra med er medlemmar då en och annan säkerligen hunnit införskaffa en S8 Smile  

Om jag skulle fått välja skulle jag tagit den blåa. Tyvärr finns ju inte den i Sverige och av de tre färger som finns att välja på här skulle jag precis som dig ta den gråa.
avatar
Hermelinen
Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 17-04-23

Färgval Samsung S8?  Empty Sv: Färgval Samsung S8?

sön 23 apr - 19:10
[quote="Mobilnörden2000"][quote="Hermelinen"]Hej!

Går i tankarna om att slå till på Samsungs senaste Galaxy S8 och undrar vilken färg man ska välja? Lutar just nu åt den gråa men tänke höra med er medlemmar då en och annan säkerligen hunnit införskaffa en S8 Smile  [/quote]

Om jag skulle fått välja skulle jag tagit den blåa. Tyvärr finns ju inte den i Sverige och av de tre färger som finns att välja på här skulle jag precis som dig ta den gråa.
[/quote]

Ok. Tack för ditt tips Very Happy
avatar
loket
Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 18-01-16

Färgval Samsung S8?  Empty Sv: Färgval Samsung S8?

tis 16 jan - 7:38
Den rosa är snygg
Sponsored content

Färgval Samsung S8?  Empty Sv: Färgval Samsung S8?

Till överst på sidan
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet